3 in 1 Giveaway by Zulaizat Azmi terdapat pembetulan tarikh.

Hai ,

Assalamualaikum, kepada semua bloggers . Seperti mana yang telah diumumkan . Giveaway '3 in 1 Giveaway by Zulaizat Azmi' telah pun dilancarkan , sudah hendak hampir setengah bulan. Akan tetapi jumlah yang menyertai cuma sedikit sahaja .

Barus ebentar tadi, saya dapat mesej. hehe dari salah seorang sponsor GA ni, beliau kata . "Terdapat typo due date disitu ." Haaa, amik kau, patutlah , kat entri tu tertulis :

Mula : 13 januari 2013
Tamat : 23 Februari 2013

maka yang barunya adalah

Mula : 13 januari 2014
Tamat : 23 Februari 2014

Patutlah kan ? HAHA , So sorry pasal ralat ni, maaf sesangat tak perasan , mungkin sebba itu anda tak joinkan ? Hmmm , jadi kepada yang nak join, boleh lah klik sini..

Tiada ulasan: