Senarai Hadiah For My First Giveaway

Assalamualaikum

Seperti yang korang tahu, pencarian Sponsor untuk GA saya dah tamat, soo, jomlah tengok hadiah apa yang bakal diterima pemenang nanti

KLIK SINI

Maaflah Sedikit sahaja hadiahnya. Haha Takpe, ini pun rasanya dah cukup awesome hadiha yang ditaja oleh sponsor, lagipun ini cuma nak timba pengalaman buat GA sendiri, nak tahu macam mana susahnya penganjur nak buat ga, kan, selalu join join join, tapi tak pernah buat. Ni Nah hamik kau. 

Apa apa jelah . haha BTW, harap sangat sangat insya'allah GA ni akan mendapat sambutan dan galakkan dari bloger blogger :D Nanti Join tahu stay tuned. Insya'allah GA ni akan bermula pertengahan bulan JANUARI ini.

STAY TUNED kay.. :*

2 ulasan:

Danial Fateh berkata...

http://danialfateh.blogspot.com/2013/12/pencarian-sponsor-giveaway-mac-2014.html

Nak sponsor ?

Danial Fateh berkata...

http://danialfateh.blogspot.com/2013/12/pencarian-sponsor-giveaway-mac-2014.html

^_^