Oh September Give Away-By Safiena


So, sekian lama tak mengupdate kat sini, akhirnya .. Haha . nak juga update , sebab apa ? Sebab aku sayang korang semua . HAHAHA , LOL , kay sila muntah . Dan aku join satu GA ni. Hadiah dia memang macam best . Bukan macam , tapi memang best . Hehe . Nak tahu hadiah dia apa ? Sini..

Hadiah GA

Apa lagi ? Nak join , pun boleh . takde limitasi pun kat GA ni.. Hikhik . Nak tahu link dia apa ? Sini..

Sat eh , aku tulis panjang panjang ni dah lupa syarat dia hape. jap aku baca , dan aku nak lunaskannya . Haha . Yang korang nak tau syarat dia ? Semua dah tertera kat situ , just ikut je... Hikhik , SYarat yang kena follow semua tuh , semua dah siap . cuma ada sat masalah , aku pun tak tahu pesal. Blog Problem kut . And BTW ,

 Bagi 3 perkataan yang menggambarkan diri anda? Cth : comel, penyayang, gedik..
Haaa , Tudiaaa , Hahaha. LOL . Untuk menggambarkan diri saya .. : Pemalu bila jarang jumpa tau tak pernah jumpa, Periang kat sekolah habis satu sekolah guwa tegur, hmmm , pencinta . Haktuih . HAHAHA . Kay , tuje :P LOL .

Kemudian, 
Lukis doodle sendiri dan & buat penerangan ringkas mengenai doodle tersebut.*Kalau tak pandai buat doodle, peserta boleh nyatakan siapakah doodler yang paling kamu minati.*

SO, disebabkn aku tak pandai nak melukis doodle, yang cantik macam kak safiena , jadi saya dengan ini memilih syarat no.2 . Hmmm , Okay , doodler yang saya minati ada banyak . Tapi disebabkan oleh PALING saya minati, saya suka Kak Safiena sendiri . Hehe .  Paling suka doodle kahwin ni, kemas dan cantik :)


Sampaikan , mak tittew pun tengok dan kata cnatik . Harharhar, ni buka isu bodek or apa apa . Ini kenyataan :)

Maka dengan ini, siaplah sudah penyertaan saya , dan insya'Allah , tak silap mata memandang semua syarata dah dipatuhi , dan cuma ada problem bahagian memfollow tu je.. Dan dah pun diberitahu keada penganjur GA ni. Hehe . Sorry kak . Hmmm ,..

Jadi , itu saja , sekian teirma kasih :)

Yang Benar,
Zulaizat Azmi.

5 ulasan:

Safiena Pina berkata...

Singgah sini :) Entri yang mencuit hati hihi ^_^

Terima kasih ye sbb sudi join GA akak.

Sila semak senarai penyertaan disini : http://www.pinkizluv.com/senarai-peserta-oh-september-ga-by-safiena-friends/

Zulaizat berkata...

@Safiena Pina Hikhik . Sama sama kak safiena :D Semoga terus menjadi doodler yang berjaya. HikHik

Safiena Pina berkata...

@Zulaizat Insha Allah. Thanks ye sbb bagi support. All the best!!

Zulaizat berkata...

@Safiena Pina Hehe . Welcome :D .. Insya'Allah . AMin

deno berkata...

salam.. deno datang dari segmen yg sama! done FOLLOW sini no. 118! jom ke blog deno? --->>> dayangDENO