MAK

Salam sejahtera , forever and ever till die .Hikhik , Assalamualaikum awal bicara , sebelum wa mulakan kata . Sekian lama tidak bersua , inilah masa untuk gua memulakan bicara .

Okay , aku mati akal , nak tulis apa . Di antara hari hari yang ada kat dunia ni , TOP 3 paling COOL :-

i)Hari Raya
ii)Hari Ibu
iii)Hari Guru
(Petikan dari kitab Prof. Fake. Datok. Tua. Zulaizat Azmi)ohh , ada masalah ?takdekan ? SENYAP !

Ohh , See , Hebat tak Hari Ibu ? Horhor . Memang lah walau ada sesetengah ulama kata sambut hari ibu adalah HARAM ! Tapi bagi aku , tak salah kut , sebabnya . aku cuma nak hargai MAK aku dengan lebih special di hari yang Special ini . Selagi aku tak sambut hari Ibu ni bertentangan dengan ISLAM selagi tu aku rasa tak SALAH , Wallahu'Alam.

Dear MAK ,



Puan Suzana Bt. Ahmad , yang dilahirkan pada 9.8.1968. Seorang yang tak suka bergambar . That's why aku susah nak dapatkan gambar mak Solo . Haih . gambar diatas ni je yang aku dapat , itu pun sleepas geledah FB mak . Haha , Misteri tak gambar mak aku . TAK NAMPAK MUKA ! :P 

Okay , disebabkan aku malas nak taip panjang panjang , AKU NAK KORANG TAHU , AKu cuma ada SATU je MAK dalam dunia ni . SAYANG MAK :)



Anyway , selamat hari ibu kepad semua ibu ibu yang hebat hebat belaka . Especially for my MAK :')

SELAMAT HARI IBU, MAK
Mak dah besarkan Aizat sampai dah besar sebesarnya ,
Cuma tak besar macam Gorilla :)
TERIMA KASIH MAK


LUVE UR :*

*Mak Gua suka warna UNGU :P
Ada masalah ?
Haha , kay . assalamualaikum . 

Tiada ulasan: