Selamat Tahun Baru Cina

Ooooooo, *hilang idea* . LOL . Hai , salam 1 Malaysia . Hikhik , dah lama rasanya aku tak update blog COMEL ni. Bukan aku malas , cuma .... seperti yang aku ada katakan haritu , aku takde idea . Kaylah malas aku nak berdolak dalik . soo , aku teruskan penceritaan aku . Weh , panjang ni cerita aku :P LOL . jangan nangis sudahlah :P

See,, sampai perenggan ni , aku dah takde idea . Huhu , jadii .. ALAHAI .. Hmmm , otakku dah makin serabut memikirkan PBS yang sekarang ni sedang menghantui pelajar pelajar di seluruh Malaysia . Seram derr . Huhuhu . Dalam banyak banyak PBS , ketahuilah . aku paling suka PBS Seni . Hehehe , challenging tapi dapat banyak pengalaman yang best , contoh sketching . BEST WOOO ! Rasa dah jadi ARTIST pula :P *INI SEMUA POYO*

Malas aku nak taip panjang panjang lagi , soo , aku cuma nak ucapkan , Happy Chinese New Year kepada semua yang berbangsa CINA :) .. Nak Limau sebijik , ang pow sejuta meyh :P*Terserlah , ketidakmaluan aku*




Hahaha , kaylah . bye semua . Assalamualaikum . *Rasa nak edit blog pula :)* Kay ,insya'Allah nanti aku edit . HikHik .

Tiada ulasan: