M O O D Y

 Hai , Assalamualaikum . Apa Khabar ? SIhat ?  LOL , *Serupa orang tak Center , banyak tanya* . Rasanya dah lama aku tak update kejadah pun post :P

Dari Tajuk je tahu . harini aku M O O D Y ! . Hmmmm , memang pun , harini aku moody . 2 Kali Mood aku diruntuhkan .



Argghh , rasa nak jerit je kalau boleh . -_- Aku rasa korang pun tahu . post aku kali ni takde POINT yang boleh bawa korang seronok . *Ehh , dah masuk kawasan aku , kena baca jugak . LOL*

Kay lah , tadi kat sekolah lepas rehat . Masuk kelas satu sabjek ni . LEpas bagi slama semua itu dan ini , tiba tiba cikgu panggil nama aku " Zulaizat Bin Azmi " . Eh , aku pun terkejut juga , apasal nama aku , setahu aku , aku takdelah rapat mana pun dengan cikgu tu . Kaylah . tanpa berlengah dan sebagai pelajar yang Terlampau Baik, aku bergegas ke meja cikgu , Budak budak lain ? Buat hal sendiri , diorang pun biasalah,mulut mana nak tutup . diorang pun borak. NOW , aku dengan cikgu . Grrr , seram juga . ~_~ "APASAL NI ? " . Cikgu start tanya " ZULAIZAT , hah , kamu rasa apa yang kamu ada buat salah dengan saya ? Hah ? Semalam baru saya tahu , sepanjang saya ajar kamu selama ni"*Cikgu dah ajar aku dari tahun lepas* . " ........... , Salah ? Ada ke saya buat salah dekat cikgu " Tanyaku keairanan . Sambil buat muka pelik . Cikgu cakap lagi , " hah , Zulaizat , apa dia ? Sampai hati kamu ? Kecil Hati saya dengan cikgu ....... sebab kami baru tahu semalam " . Aku mula pelik . "-_- Salah apa cikgu sampai jadi cikgu kecil hati ? " . Tertanya tanya tak ? Apa salah aku ? Salah aku , akan diberitahu kejap lagi :P Dalam dialog dan perenggan yang baru :D .

Hikhik . (SAMBUNGAN) . ..

" Sampai hati kamu tak beritahu cikgu ,yang kamu ada abang pernah bersekolah kat sini . Sampai hati kamu , kecik tahu hati saya dan cikgu ....... . Kenapa Zulaizat ?" . Aku dah mula . argghhhhh , takkan sebab tu ? Aku tanya cikgu , " Lah cikgu , takkan sebab tu je -_- hmm . " Muka aku dah cuak ,memmey arr cuak , takut risau , karang ta berkat ilmu yang di ajar , naya je . Lebih kurang 5 minit kami tanya menanya , jawab menjawab , Tapi waktu tu aku tak dapat nak keluarkan perkataan ni .... " Takkan saya terhegeh hegeh nak beritahu cikgu yang CIKGU , SAYA NI ADIK ZULKARNAIN *dengan muka seleenga* " Nampak sangat cari publisiti . -_- , tapi waktu tu aku tak mampu nak ungkapkan kata kata tu . Hmm , Bila cikgu dah rasa aku tak mampu nak jawab , cikgu kata " Sudah lah , Zul kamu pergi duduk" aku pun duduk , sebeum tu sempat kata SORRY :D Tak tahu cikgu terima ke tidak . Then cikgu tulis kat papan putih kami salin , nak dekat 8 helai kertas tadi kitorang guna buku nota saiz A4  . Cikgu habis buat nota , kitorang pun habis.Bila cikgu nak keluar dari kelas , sebelum tu , memang tadi lepas kena tanya soalan tu aku senyap je , tak tahulah pula cikgu perasan atau tidak ,tapi tadi aku memang beza 98% dari sebelum ni . Waktu cikgu nak keluar kelas , aku pergi dekat cikgu ," Cikgu , minta maaf cikgu *sambil buat muka simpati*" Cikgu pandang , sambil teersenyum , cikgu kata " Cikgu Masih terasa zulaizat " Cikgu pun pergi , Aku rasa waktu tu arghhhhhh , rasa nak cekik je kawan kawan aku . LOL . Yang Bari pula kata , habislah Zul , ilmu kau tak berkat *Dalm hati aku , kurang ajar kau ....... * Insya'Allah esok aku pujuk lagi cikgu . Hmm , harap diterima , korang doakan ya :D

Habis satu bab ..... Actually ada lagi satu Bab yang buat aku , ***** , ***** , tapi aku malas lah , nanti memalukan Seseorang tu . Takpelah . Hmmm ,


KAY , moral of the story ,
kalau abang korang ada sekolah kat situ , bagitahu semua cikgu , supaya cikgu tak kecik hati . LEWL . Hmmm .

Maaf lah , kalau entry kali ni , aku terlampau personal sangat :P

4 ulasan:

Meyra John berkata...

Mari join sini. ^^

http://meyrajohn.blogspot.com/p/jointhiscontest.html

http://meyrajohn.blogspot.com/2013/02/sky-skype-skyping-by-selalulalu.html

http://meyrajohn.blogspot.com/2013/02/tumblring-time-by-selalulalu.html

http://meyrajohn.blogspot.com/2013/02/mencari-blogger-and-instagrammer-yang.html

Thanks. ^^

Meyra John berkata...

Hai. :) Salam perkenalan. Mari join sini. ^^

http://meyrajohn.blogspot.com/p/jointhiscontest.html

Untuk tingkatkan pageview, followers and traffic korang meningkat hingga tahap AWESOME!!

http://meyrajohn.blogspot.com/2013/03/segment-lick-exchange-affie-by.html

Thanks dear!!

Meyra John berkata...

Mari join sini, best!!

http://meyrajohn.blogspot.com/2013/03/giveaway-topup-pearlcholic-birthday-by.html

Thanks!

Syafiq Muhammad berkata...

wah blogger lelaki jarang jumpalah , nanti datang n follow sini . support male blogger http://www.officialsyafiqmuhammad.blogspot.com/