Hari Kedua(Noktah)

Hai Haih Herhhh. XD , masuk hari ini,aku dah penat.Padahal baru ada satu kerja rumah je.Yang buat aku penat harini , PBS . Bukannya sebab PBS dah mula,cikgu kata mula 15 jan nanti.TAPI ! Tadi,cikgu beri penerangan tentang PBS (Science) ,Gila susah . Bleerr aku jadinya.Grrr~ TErsiksa jiwa raga aku.XD

Back To The Topic,hari ini sudah masuk hari keadua kita semua sekolah.XD,mesti korang tertanya tanya , kenapa pula aku nak update masa hari kedua,selalunya hari pertama right ? haha , act,jawapan bagi soalan korang adalah kerana,semalam aku sibuk mengalahkan perdana menteri.Aku sendiri pun tak tahu,apa yang sibuknya aku semalam.Tapi overall,tahun ni suram bagi aku.BOSAN,SURAM.PBS SERAM . LOL.

Soo,semalam aku secara rasminya jadi senier sesi petang sekolah aku.haha . *like a boss* ,LOL,And actually,aku kurang berminat dengan form 1 tahun ni.Perangai diorang tak macam perangai batch aku yang baik dan beradab*TAK SEMUA* tapi aku beradab*sangat*.Muka sorang sorang macam nak makan sup kaki saiz tujuh Pallas.XD,dah lah kecik , kurang tinggi.Nak berlagak macam gangster,langsung tak hormat kami senier.haha*KONON*

Semalam juga,sekolah serabut jadinya,dengan ibu bapa yang terlampau risau dekat anaknya sampai tunggu anaknya habis rehat.Gila semak semalam.DAN Ada juga yang terlampau sayang anaknya sampai sanggup tunggu anak dia kat kelas sampai habis sekolah*6.50*.Tapi nasib baik semalam takde budak yang menangis.Kalau comel takpe juga,kan bucuk bucuk ....
........
........
........
........


Haha , lol , tapi okaylah takde yang nak menangis , gila diorang nak nangis,muka gangster*KONON* tapi nangis.Eh pelisss lah,muka aku yang suci ni pun tak nangis.haha XD ANyway,kepad budak form 1 yang hormat kami form 2 aku pun hormat korang..Chill eh? XD

Actually,tujuan aku update post ni sebab aku bosan yang teramat dan dah habis kerja sekolah..yahoo ! dan azam 2013 aku , akan aku tunaikan insya'Allah.aminn .. So , semalam aku dah kurangkan.Hari ini,pukul 8 tadi baru aku sentuh PC.haaa , awesome kan aku? LOL..

Kaylah,aku pun tak tahu apa yang aku dah merepek ni.Tolong sedarkan diri anda,bahawa anda bukan dalam mimpi yang mengarut , but it's reality,kay sebut REALITY . XD

Kaybye,nak makan sup ayam.Nyum nyum . Assalamualaikum . 

Tiada ulasan: