Time Square

Memang dah dirancang , semalam kitorang (kawan aku dengan cikgu) nak ke TS , okay,kitorang pun gerak ke LRT.Okay , aku pendekkan cerita , kalau aku cerita panjang pun mungkin korang tak faham apa yang aku nak cerita sebab aku pun tak paham cerita .

Dah masuk Monorel , first okey,masuk je stesen Chow Kit , keadaan jadi serabut , grrr.Dengan Ca. Ya. Nun. Alif. yang asyik memekak , meraba raba tangan . huh! malas nak cerita lagi kitorang pun sampai di Time Square yang besar dan Gah namanya di KL *lah sangat*. masuk masuk , cikgu mengaharapkan aku dengan Imran dekat TS kali ni , aku selalunya masuk ikut pintu depan , tiba tiba semalam masuk ikut pintu belakang ,  mahu tak gila pening.Si Imrannya selalu ke Mid Valley , ni masuk Time Square memang tak tahu apa lah .haha XD.

Masuk masuk je kitorang , asyik turun naik lif , then kitorang cari cinemas malas nak decide waktu tu , kitorang pi makan . hehe XD . Dah selesai makan kitorang snap pic XD.


*nice kan? actually tak boleh duduk kat situ hahaXD*
dah selesai semua kitorang decide nak ke Bowling , tapi bila dah ke Bowling , tempat yang kitorang nak takde , jadi kitorang ke pusat memanah , datang datang , Masya'Allah mahalnya ! Takpe batalkan aje niatnya . Hampir 30 minit berjalan kosong , kitorang ke CInema , actually cikgu tak nak tengok wayang tapi cikgu Redha.Dah takde tempat lain lagi yang nak dituju jadi kitorang pilih "strawberi CInta"


aarggh ! nak kata best takdelah best sangat . huhu . sebab jalan ceritanya macam dah pernah tengok, Ngantuk Ngantuk . Tapi boleh lah juga , romantik .huhu . Act. "Istanbul Aku Datang" lagi best dari cerita ni.

Selesai tu kitorang ke Stesen LRT hang Tuah . haha , cikgu ingatkan dekat , cikgu sempat perli aku. hahaXD sorry cikgu buat cikgu ;enguh.haha . Lepas dah balik tu cikgu ingatkan nak belanja makan. Tapi yang si Bakri dengan Rashid nak balik, okay ikutkan jelah . Cikgu pun naik risau yang Rashid balik sendiri naik LRT dan bakri balik naik teksi . Akhirnya diorang selamat sampai . Alhamdulillah. Kitorang pula(aku ,imran dan cikgu) gerak ke The Mall , Cikgu nak belanja makan . aku pilih nasi Goreng kampung . Huhu . Boleh tahan jugalah nasi nya kalau tengah lapar .

Bila kitorang dah nak gerak balik ke rumah masing masing dapat pula mesej yang tak menyedapkan dan tak menceriakan hati.Seriesly hilang MOOD ! arrgh . haha . anyway best keluar dengan cikgu :D

Kay bye ! Assalamualaikum .XD

Tiada ulasan: