Sekian Lama Menghilang

Yes ! Aku dapat muncul kembali setelah sekian lama menghilang . BTW , aku bukan menghilang ke mana pun , cuma aku tak boleh guna PC . aku cuma boleh guna PC waktu dia sibuk . Huhuhu . "Siapa Dia tu ?" , tak tahu cerita eh , bukan aku dah update ke entry lepas , yang dia nak balik rumah daha , "Abang Kau" ye lah , abang aku . huhu , aku maksudkan Abang aku . :3

What EVER , malas nak cerita pasal dia panjang panjang , jadi aku cut sikit cerita aku , Hoho , sepanjang aku menghilang kan diri , aku ambil keputusan untuk baca novel waktu malam , sebab aku kata nak baca buku bulan 12 ni . hehe tapi NOVEL itu BUKU juga kan :) Hehe , takpe nanti aku selak juga buku TEKS , dan aku akan buat persediaan sebelum peperangan batch 1999 & 2000 bermula :) YA! PBS . aarghh ! Jangan kau sebut perkataan itu . LOL .

Bac To The Topic , Aku ambil keputusan untuk baca novel , dan akhirnya aku pun ambil buku IMPIANA nukilan Kak Ainmaisarah yang aku beli waktu Pesta Buku haritu , Actually , aku dah baca IMPIANA , dan IMPIANA II , cuma belum berkesempatan nak baca IMPIANA III , diamana semua misteri yang ada di dalam IMPIANA dan IMPIANA II akan terbongkar didalam IMPIANA III ini , jadi kalau nak jalan penceritaan yang lebih menarik , pastikan anda semua baca buku IMPIANA I dan II dahulu sebelum III kerana dari situ anda akan berasa lebih suspense . Dan akhir sirinya IMPIANA FINALE , menceritakan....(LOL! Aku pun tak baca lagi).Cukup lah tu cerita pasal siri IMPIANA . Kay aku pun ambil IMPIANA 3, IMPIANA III adalah lebih tebal berbanding IMPIANA I dan II . Haha , bila tengok je aku jadi lemah semangat , Takpe , aku terus bangkit dari kecundang , aku baca , hehe . Buku tu ada lebih kurang 350 muka surat , dan akhirnya aku dapat baca 250 muka surat,ceritanya memang menarik dan menjadikan kita tertanya tanya , dan tak sabar nak tahu kesudahannya , ikutkan hati nak je aku sambung malam semalam , tapi dah mengantuk So, Aku Tarik selimut Pejam MATA , Tidur dan akhirnya dapat PAHALA sebab tidur itu IBADAH , puasa pun puas . hehe . Anyway cerita IMPIANA ni dah nak masuk ASTRO insya'Allah , tapi belum set lagi date bila keluar di Astro . MALANGNYA , AKU TIDAK ADA ASTRO . T.T huhu . Takpe aku promotkan sahaja , tak salah :3 Huhu , yang aku bangga dengan abang aku , dia mampu habiskan satu novel yang tebalnya 250Muka Surat dalam masa 2 hari,Al maklumlah dia pun seorang yang tak suka novel , dia lebih gemar baca KOMIK , jadi itu yang aku kiranya macam tak percaya , huhu . (eh , panjang pula entry ini) .. Opps lupa nak letak gambar , alah takpelah , kalau korang nak cari buku tu , korang tengok google :)
hehe . takpun pergi ke SINI , hehe tengok kavernya , Tapi ada juga yang dah bersalin kulit , jangan terpedaya . yang penting cari nama AINMAISARAH ya :)

Kay , penat aku menaip pagi pagi buta ni *Buta Ke?* eh , anyway malam ni Harima Malaya akan bertemu Gajah , mudah mudahan Harimau aku baham Gajah malam ni sebelum bertemu lagi sekali di Thailand (Negara yang memenag bebas dari penjajah) *LOL , masuk sejarah pula kali ni . haha :P

Kay , Bye , assalamualaikum .

2 ulasan:

Alia Aishiteru berkata...

Saya baca. xD Hari-hari saya baca. :P

Zulaizat berkata...

@Alia Aishiteru haha . terima kasih lah alia XD