Segmen 3 Hari : Kenali Kawan Baik by Syazlia Dan Husna


http://i1243.photobucket.com/albums/gg555/husnaalyas/banner_zpsc3ec8984.jpg

Today I would like to join a contest,super duper contest . LOL .*broken english*. Segmennya actually 3 hari je, dan hari ini(khamis) hari terakhir.last minit lah kiranya ni. hehe .

Syaratnya mudah dan simple*sama je*.Contest nya pasal kawan baik . Ya ! Dulu aku ad sorang kawan baik waktu sekolah rendah . huhu . Rindu sama kau XD. Alif . ececeh

Soalan yang diaju oleh mereka:-

1) Nama kawan baik : Alif Heiqal bin Fahmi Omar
2) Umur :13 tahun(2012)sama dengan aku . hehe , ohsem ketinggian lebih kurang,tapi tak tahu kalau sekarang dia lagi tinggi dari aku.Hoho
3) Tarikh Lahir :7.7.1999 pukul 7malam 7minit 7 saat. ohh , waktu first time tengok sijil lahir , ohsem gila nombor tu . haha Cayya lah kau lip.
4) Bersekolah di :Dulu "SK (L) Methodist Sentul" dan sekarang kami dah berpisah, dia menyambung pelajarannya di "SMK (L) Methodist Sentul"
5) Sifat yang korang suka mengenai kawan baik korang : Sifat dia memang best , sifat dia MIX . Happening,Gila Gila,dan paling tak tahan dia suka Lisa Surihani*opps,terbocor rahsia*
6) Sejak bila berkawan baik :Sejak 2008,waktu tu dia baru pindah dari Gombak , dan masuk ke Sekolah yang aku sekolah tu.Katanya dia pindah sebab waktu kat gombak dia selalu dibuli.hahaXD Kesian.
7) Kenangan yang paling kelakar/gila2 ketika bersama kawan baik :waktu kitorang ditangkap merokok*CEH itu tipu* Muka kitorang suci.Haha , Actually,waktu kitorang kena marahdengan cikgu time PJ, waktu tu ada ada kawan kitorang gaduh.Lepas cikgu dah marah semua,kitorang semua diam,Akhir sekali dia yang memecah kesunyian kat tengah padang tu,dia gelak kuat kuat . hahaXD Nasib baik cikgu tak perasan(cikgu dah beredar) . hehe

8) Ucapan untuk kawan baik korang :Hai Alif,dah lama aku tak jumpa kau,entah kau makin tinggi atau terbantut.hehe , Aku harap walaupun kita dah lama tak jumpa , kau still ingat aku . Bila aku ajak kau keluar,kau kata kau sibuk.kay takpe,mungkin kau study atau masih ada sifat pemalas dalam diri kau.Hope kau akan jadi manusia yang berguna pada masa hadapan.Hayatilah pesanan rakanmu ini . Hehe XD.Susah nak cari kawan yang segila kau.XD-salam ikhlas,kawanmu Zul/Aizat..

10 ulasan:

P E D O T berkata...

Dari segmen yang sama. Jemput lawat blog saya. Anyway, good luck! ^^
pedotbunchet.blogspot.com/2012/12/segmen-3-hari-kenali-kawan-baik-by.html

Afiqah Adzan berkata...

Cantiknya tarikh lahir and time die..

Puteri Hanisah berkata...

dtg dari segmen yg sama ^^
done follow awak..
http://nysahanysa97.blogspot.com/2012/12/segmen-3-hari-kenali-kawan-baik-by.html

Husnalyas berkata...

dik, thanks sudi join segmen kitorang. adik boleh cek link adik ade atau x dlm snarai pserta. kalau x de, komen kat sane k. tq :) http://nursyazlia.blogspot.com/2012/11/new-look_15.html

Zulaizat berkata...

@P E D O T gudluck to you too

Zulaizat berkata...

@Afiqah Adzan Kan? Cantik kan ? Tulah mula mula saya tengok awesomenya nyaa..

Zulaizat berkata...

@Puteri Hanisah terima kasih Puteri , good luck , nanti saya follow balik

Zulaizat berkata...

@Husnalyas Sama sama kak.dah check . ada :D

Husnalyas berkata...

dik, tahniah adik menang bg kategori random.org. adik diminta utk hntar cepat yg mgkin kpd syazlia ye http://www.facebook.com/NurSyazlia.A.A.A :)

Zulaizat berkata...

terima kasih kak , tapi saya tak tahulah nak hantar macam mana , coz tak friend dengan kak syazlia kat FB -.-