Potong !

today , hari ini.Aku nak kena POTONG  Aarghhh ! Tolong ! Malas ! Bosan !

Rilek dulu , jangan fikir lain :P hehe . hari ini aku kena POTONG . potong apa ? jeng jeng jeng .... Heeh , aku nak kena potong . potong apa ? jeng jeng jeng .... Heeh , . potong apa ? jeng jeng jeng .... Heeh , . potong apa ? jeng jeng jeng .... Heeh , . potong apa ? jeng jeng jeng .... Heeh ,  (bengang kan?) hahaXD today aku kena potong ...(kay aku tahu korang dah meluat) RAMBUT . XD

sesungguhnya , aku nak korang tahu , dalam banyak benda yang paling aku benci Salah satu dan sebab yang tersenarai dalam diari hidup aku benda yang aku benci , POTONG RAMBUT.Grr~ Reason sebab aku benci nak potong rambut .

FIRST :-
Malas nak kena tunggu giliran,dah lah lama.Al maklumlah dekat kawasan rumah aku memang susah nak dapat BARBER yang berbangsa Melayu, sini semuanya INDIA.Grr~ Ini bukannya 1 MALAYSIA ni macam perkauman . XD

SECOND :-
Aku malas nak duduk kat kedai tu bukan main lama (tunggu org siap potong rambut).Yang lagi aku pelik , ada pula pakcik yang sudah lanjut usia , dalma lingkungan 80 tahun ke atas,mengada ngada nak juga potong rambut dia , padahal bukannya bekerja lagi.Ada yang terlebih Gedik boleh boleh juga nak trim Misai dengan janggut dia.Aku rasa macam nak je ambil pisau tolong hiriskan bibir dia.

THIRD :- (Alasan Utama)

aku paling malas potong rambut sebab(alasan utama) aku dah jaga rambut ni elok berhari hari,berminggu minggu , berbulan bulan then kena potong.HuhuXD sedih , tapi kalau waktu sekolah tu boleh lah terima kena potong rambut sebab itu syarat dan peraturan hendak berada di sekolah KERAJAAN.Jadi kepada siapa yang tak ikut syarat yang ditetapkan,boleh lah berhambus XD LOL. Gurau XD .

Kay bye. Conclusion cerita ni aku TAK SUKA POTONG RAMBUT XD Assalamualaikum

3 ulasan:

Mr. Apih berkata...

ehh..cano buat header gerak2 tu?

Mr. Apih berkata...

ehh..cano buat header gerak2 tu?

Zulaizat berkata...

@Mr. Apih Cari di google " Tutorial header bergegar (shake header)" :D