Kian Menjelma !

Guyss , apa yang kian menjelma ? ngeeee .. Hantu ? Jembalang ? ..ohh mulut korang merepek . tak baik kata macam tu . seram aku. hehe . Mestilah ............
..........
..........
.........
........
..........
.............
..........
............
...........
(haih,panjangnya)
.......

EDIT TAK CANTIK !
Today I nak cerita okay nostalgia I pada tahun ini*kay gedik*.Pada tahun ni aku mula menginjak ke alam baru,alam remaja XD Remaja yang terlampau muda..Haha act,aku baru masuk sekolah menengah tahun ni.MEMANG,sekolah tu(Maxwell) first time aku jejak kaki dekat Maxwell,rasa menyesal sangat apasal lah aku pilih sekolah ni.Aku sendiri pun tak tahu kenapa aku menyesal.Bila dah seminggu rasa okay,aku pun dah ada kawan walaupun tak ramai tapi aku ada kawan.Makan bersama , tidur bersama*eh melampau XD* hahhaa.Tiba lah satu masa tu, kawan aku yang dapat 5A dapat keputusan permohonan MRSM,SBP dan blablabla.Hmm , saat tu aku memang rasa kehilangan,rasa bosan nak ke sekolah.Sampailah tinggal 6 orang murid Islam dalam kelas aku.Memang mula mula rasa sunyi,Lama kelamaan aku mula gaulkan diri dengan kawan aku yang lain.Akhirnya aku mampu untuk teruskan hidup tanpa dirinya*ceh , dah macam Gayboy*.

Aku pun mula okay dengan cikgu,dan aku mula menceburkan diri dalam *****(malu nak gtaw) tapi Suara LATAR Je .. Situasinya pun sama,waktu aku berlatih tu sesi pagi,act, aku sesi petang.Jadi aku jumpa lah abang abang sesi pagi.Bila dah sebulan tak sekolah kat sesi petang,rasa berkawan dengan budak sesi pagi dah rapat.Jadi mula mula nak berpisah memang susah akhirnya aku terima dengan redha (CEH GEDIK)..

Tibalah pula masa aku dengan CIKGU yang selalu main badminton dengan batch aku.Haha mula mula okay,then tiba satu masa tu , dia merajuk dnegan aku,haha.Tak cakap hampir seminggu kalau tidak bila jumpa mesti senyum ni waktu seminggu kami tak bertegur langsung.LAwak sungguh benda tu akalu diingat.Akhirnya dapat tahu yang cikgu nak pindah , kay mula mula sedih . tapi lama lama aku mula lupakan sedikit demi sedikit.

Sampailah aku mula rapat dengan CIkgu Mazita, Cikgu paling happening.Haha,pada mulanya aku memenag tak rapat dengan dia, sampailah bulan 6(Jun).waktu tu kitorang bertukar guru mata pelajaran BM sebab ada cikgu baru masuk jadi dirombak cikgu mata pelajaran BM.CIkgu mazita telah ditakdirkan untuk mengajar Kelas 1Azam(kelas aku) .Then bila dah ajar ajar , kami berinteraksi,kay ayat aku dah mula skema.Bila waktu aku bertugas dekat PSS Cikgu Mazita dengan Pengawas PSS senier akan ada , jadi waktu tulah kitorang(aku , kawan,senier dqan cikgu) mula rapat. Sampai lah akhir tahun , aku dapat tahu dari Facebook Cikgu Azimah,yang katanya Cikgu Mazita dah dapat keputusan dia berjaya pindah. aarggh ! Sampai hati cikgu Mazita.Tapi takpe , mungkin Cikgu Mazita ada reason tersendiri . Kay sekarang aku masih lagi ta boleh terima . huhu , apa lah nasib aku tahun depan dekat PSS.

tenangkan minda lepas baca entri aku panjang panjang ni*D
PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS PBS

aku rasa korang tahu apa kena dengan PBS malas nak cerita . XD LOL . hehe . mesti korang bosan baca history aku tahun ni. haha . anyway,korang perasan tak , tahun ni hidup aku penuh dengan apa ? haaaa ? Penuh dengan perpisahan kan ? itulah aku kata 2012 ini tak menyenangkan hidup aku,banyak nostalgia yang akan aku semat dalam hati.Hmm , aku susah nak terima perpisahan . Ketahuilahhh ! hahaha . Tapi aku terpaksa terima perpisahan ..


Printscreen dari fb aku @Official. LOL
Kay bye assalamualaikum.Tunggu entry seterusnya kalau nak tahu*kalau lah nak* apa yang terjadi malam tahun baru. Ingat Tahun baru jangan salah ra'i ..


Tiada ulasan: