Cuba dan Mencuba

Yes setelah aku puas cuba dan mencuba akhirnya , aku jumpa formula yang sebenar . hehe . sebenarnya dari start aku berblogging , aku tengok tutorial ada tulis block-quote . kay aku tahu block-quote tu kotak , tapi aku tak tahu apa gunanya dan macam mana nak guna . huhu .

Pagi tadi , aku cuba lah search apa itu blockquote , kegunaannya . Cari punya cari tak jumpa . jadi aku terus ke Blog Cik Lyssa , sebab aku buat apa apa tutorial aku akan ke blog Cik Lyssa , huhu memang kekadang jadi kekadang tak jadi . Then aku cari cari Code tu tak jumpa . Mungkin tak sesuai kot dengan Code aku .

Kay takpe , aku terus ke blog Cik Nurhafizah , sebab selalunya , kalau aku cari kod yang Kak Lyssa bagi tapi tak jumpa, aku cari pula kat blog Kak hafizah , Blognya memang simple . Aku cari tutorial tu , tapi tak jumpa . huhu . Hampa . Then aku search pakcik Google , biasalah , Pakcik Google kan baik . haha then aku terjumpa satu blog ini . huhu , Bicara Farah . huhu . Blognya memang banyak tutorial , jadi aku cari yang pasal Blockquote , Aku Jumpa :)
huhu . dan aku cuba cuba cuba , Berhasil terima kasih Kak Farah . Dan ini hasilnya ,

Nama Aku , Zulaizat , For short ZUL , atau Aizat , seorang yang enjoy dan happy . LOL
Cantik kan . huhu . dan background blockquote aku , aku creditkan kepada Kak Lyssa , aku ambil dekat Freebies kak Lyssa , warna background tu soft lembut , dan menarik . kay , Bye Assalamualaikum . :)

Tiada ulasan: