Cari Baju

Ohhoho ! Dah lama aku tak update kat sini,last update hari hari Ahad haritu . Rindu korang,hehe.Actually walaupun aku tak update tapi aku still blogwalking plus follow blog orang . XD

Back to the title , "Cari Baju" . Semalam Kami (Mak,Abang dan aku) ke jalan ..... Tempat yang memang Popular walaupun sudah lama , memang sesak . Mana lagi kalau tak jalan TAR . Jalan yang paling popular kat KL , tak tahulah pula kalau korang orang terlampau Bandar sampai tak pandang jalan TAR . XD


*ini Wisma Yakin yang terletak berdekatan Masjid Jamek,KL*
Semalam lah perjalanan kami yang palaing cepat,sebelum ni kalau pergi beli baju sekolah dari pukul 10pagi balik rumah petang dalam pukul 6petang atau 7 petang.Semalam kitorang kesana Dalam pukul 2 dan balik pukul 5 . haaaaaa , cepat kan ? 3 jam ambil masa.Mahu taknya , jalan bukan main sesak , nasib baik nak LRT kalau naik kereta mesti Stuck mana mana . Alhamdulillah , dah selesai beli semua baju . XD Kitorang pun cuma ke Kamdar *Beli baju , Murah dan kainnya aku suka* * Dan Mydin , macam macam ada,murah dan sama je kualitinya* Mengapa Bayar Lebih? Belilah dengan harga borong*ceh dah macam promoter Mydin.
KAMDAR(Besar di jalan TAR) berdepan Coliseum.


Sayang MYDIN XD.


Then bila dah sampai rumah , mak ajak kitorang potong rambut . uuuu . *hari Sabtu haritu tak jadi potong*.
Bila selesai potong rambut , aku sedih kecewa plus hampa,HahaXD rambut yang selama ni aku bela sampai panjang dah dipotong . Huuuhuhuhuhu XD .

Gambar Hiasan*tiada kena mengena dengan yang hidup atau telah meninggal dunia XD*
Tengok gambar tu , Hati aku ada taman XD . LOL . hahahaXD ,kaybye.assalamualaikum ..

Tiada ulasan: