Awesome Look !

Haha XD ! Yes , akhirnya aku telah membuat keputusan untuk mencantikkan blog aku yang satu ni , *Cantik sangat ke* DO I CARE , kau CARE ke tak ?. LOL.Actually aku dah cuba juga beberapa kali nak ubah template blog ini ke Denim Template , sebab bagi aku denim lebih kemas dari simple. "Classic Template (Blogskin)" , ohh actually aku tak suka guna blogskin , bagi aku orang tu tak kreatif , yang dia tahu cuma nak ubah coding , macam denim dan simple bagi aku orang tu kreatif . Dan lebih aku suka template Denim sebab dia kemas *Eh bukan dah cakap ke?*.

Kay , back to the topic , aku dah cuba lah sebelum ni , nak tukar blog ni ke denim template tapi asyik tak berhasil . Arrgh ! then aku buat account blog lain , dan aku cuba menjadi pula . Haih ! melebih kau code , blog aku yang tersangat popular ni kau tak kasi aku ubah coding , blog yang aku buat suka suka boleh pula menjadi . -.- sabar jelah . DAN bila aku dah malas sangat nak buat , hati aku berkata"apa kata kau ambil je coding yang kau dah ubah sikit sikit kat blog yang kau saja cuba cuba haritu." haha , dan AKU BERJAYA ! yeay , tepuk tangan .

Then , bila aku dah ubah itu dah ini , akhirnya berjaya , tetapi ada sedikit masalah , layout aku asyik berterabur . haha . dan pasti kalau korang ke blog Mr. Biru korang akan lihat , warna highlight , Scroll bar , dannn . kebanyakan nya sama. huhu . memang aku suka blog Mr. Biru , dan aku rasa aku nak mulakan balik zaman berblogging aku dekat akaun Mr. Biru , sebab dia simple dan menarik , Tapi disebabkan aku taknak hampakan peminat , aku teruskan berblog di akaun ini.LOL . Eh tak tahu ke aku ada peminat ? dulu kat sekolah rendah selalu juga dapat surat, means surat pengumuman , cuti, periksa , dan blablabla . eh tapi ada juga surat yang tertulis macam ni , ....
.............
..........
............
..........
............

"Assalamualaikum , awak ....................................................(eh mana boleh bagitahu , itu rahsia)". HahaXD actually banyak lagi aku kena edit blog ini .Blockquote aku tak buat lagi , dan blablabla . haha . dan saya mahu Berterima kasih kepada Adik Faqihah Husni yang banayak mengajar abang . " Eeei , geli aku dengar , haha " eh mestilah cakap macam tu , kena berbudi bahasa okay -.-" . Ceh , taklah aku kata macam tu sebab dia lagi muda dari aku,dan aku salut dekat dia , sebab baru dua tahun berblogging dan baru berusia 12 tahun , sudah mampu mengumpul  ....
Phuih ! memang abang tabik spring lah kat adik *Toing Toing* .Gempak . Aku masuk ni dah 4 tahun ada blog dan tahun inilah kiranya paling aktif . huhu ,korang mesti tertanya tanya kan ? mana entries aku yang dulu dulu . haha . actually aku dah delete , sebab ayat aku waktu dulu skema gila *Tahap gaban* sudah lah skema , ayat berbelit sampai haritu aku baca pun aku tak paham haha.dan segala galanya sudah berubah sekarang.HahaXD.dari dulu blog aku yang skema , dengan gambar aku yang bermacam rupa , dengan kartunnya , jamnya , dan memeang selekeh waktu tu .. "ceh ! FIKIR SEKARANG BLOG KAU CANTIK" eh suka hatilah , penat penat aku edit kau kata aku "masuk bakul angkat sendiri" . haha . dan actually , kalau korang tengok , blogger blogger yang berjaya , semuanya guna Simple atau Denim template , diorang takkan guna blogskin kay , Contohnya , " Ayeem Ayam , Hamzah Ian , Zack Zukhairi , Yuyu Zulaikha , Hanis Zalikha , Lyssa Faizureen , Fatin Liyana , Cik Epal dan ramai lagi , semuanya guna SImple atau Denim template kay . dan satu lagi , bagi aku siapa yang guna blogskin , dia punya blog tak eksklusif , tengok kepada sesiapa yang pernah guna blogskin , bila korang masuk blog kau rupa tu , lepastu search blog orang klik , tengok rupa sama " dan waktu tu korang mula rasa menyampah , kononnya dia tiru taste korang" dan kepada pengguna Denim dan Simple templat tidak akan rasa begitu walaupun ada sedikit yang sama , tetapi skin dan template nya berbeza . huhu . Maaf lah kalau ada menyinggung perasaan korang , huhu , Tapi , It's FACT kay . LOL ! kay lah cukup lah tu aku merapu harini , Karang tak pasal pasal kena sumbat Ikan Kerapu .

haha XD , Kay nak mamam naci lemak . :P Assalamualaikum , selamat bersarapan :D

Tiada ulasan: