12.12.12 ?

12.12.12 ? apa yang menarik sangat nombor tu , kerana , setiap hari anda akan mengalami nobor itu . Ketika 12:12:12 means 12(Jam)12(minit)12(saat) . haaaa ? Nampak tak konsepnya . lagi pun
....
...
.....
.....

Haaa ? dapat baca kan apa yang Ahmad tulis . huhu . sebenarnya nothing pun tarikh tu , dlama Islam takde disebut pun Nombor itu . And mungkin bagi korang istimewa sebab lepas ni tidak ada lagi nombor yangdirect macam tu . sebab tahun depan kita akan mengalami fenomena tahun 2013 . jadi takkan ada 13.13.13 sebab hanya ada 12 bulan dalam setahun . huhu . Eh anyway , jangan lupa harini dah 13.12.12 okay :D

Kaybye , assalamualaikum ..

Tiada ulasan: