Cuti III(Musim Buah)

Huhuhu .*LOL masuk masuk rumah orang terus gelak , tak ke dikata gila* -,-" . Yes ! kali ni cuti musim buah , huhu . Alhamdulillah kat rumah ni sepohon atau berpohon pohon pokok rambutan ang durian . haha . Nak ? datang lah rumah . kalau korang tahu . :P

Ini gambar sebiji buah durian yang masih bergayut kat dahan pokok durian tu . HUHU !

Terliur :P

Haha , Ni pula gambar durian yang sebahagian dah dimakan . Bentuk hati kan Nice , Kebesaran TUHAN :)

Kay , sedap sebenarnya buah durian . huhu , walaupun buanya busuk tapi rasanya . *Menjilat jari .
BELUM CUBA BELUM TAHU , dah rasa PASTI MAHU . *LOL , macam aku sorang je yang pernah makan durian* . Aarghhh ! Ngarut ...

Kaybye , assalamualaikum .





Tiada ulasan: