Cuti 1 (apa pun tak jalan)

hey hey hey ! I'm here . hehe . kay LOL ! haha . Cuti ni .. hmm , biasalah , bila cuti , bosan , bila bosan cutilah tu . ahaha . *ngarut*

Kay , cuti kali ni biasa biasa je . hehe . tak menarik , tak bosan . Cerita pasal cuti , bila cuti ni ingatkan nak buat macam macam . TAPI ! Disebabkan diri yang terlalu sibuk mengalahkan Perdana Menteri (LAH SANGAT), satu pun aku tak dapat habiskan . Terutamanya , baca NOVEL ! Aaargh ! Tension .

*Novel ? ,, Euwwww* yes aku tahu tanggapan korang , bagi korang novel ni , Girls je yang baca . hmm , SEDIH .. haha . kay . Jangan fikir aku bukan bukan . haha . aku Lelaki dan bukan Pon . *MEREPEK*
Yes , novel , novel tu banyak lagi yang aku beli dan tak habis baca . wuuu T.T macam mana nak tahu ending cerita ..Kay . Semakin melalut aku dibuatnya . kay jumpa entri akan datang pula .

Take Care , bye , assalamualaikum .
XoxO 

Tiada ulasan: