Bye November , Hello December

Yeah ! Selamat Tinggal November , aku akan rindukan kau November 2012 . banyak kenangan yang pasti tersemat dalam dadaku*Ceh JIWANG* . hmm , Kenapa aku ni macam sedih ? Ya ! memang aku sedih . huuu , sebab bulan nilah last aku jumpa kawan aku dekat sekolah menengah , memang aku akan rindu kawan aku .

 Dialah yang baik , walaupun dia selalu buli aku , tapi aku tetap akan rindukan dia . Datang awal ke sekolah semata mata nak main ping pong.Gilaa , best kot main dengan dia . Dia tak macam sesetengah orang yang suka mengutuk orang.Dia pun takdelah berlagak nak Mati macam sesetengah orang , walaupun dia Main gempak . Okay ! aku sayang kau ketat ketat . LOL ! TAPI ! itu semua kenangan , tahun depan mungkin kau nak pindah kampung balik . hmm , tak boleh buat apa , dia memang suka hidup cara orang nomad . Kay ! PASRAH ! huhu , minta minta kau tak jadi pindah . 

Dan tak lupa , ramai juga cikgu yang aku kenal nak pindah . DEAR cikgu , kenapalah , cikgu nak pindah bila saya dah kenal dan rapat dengan cikgu . Cara cikgu menggedik , cara cikgu beliakkan mata cikgu , cara cikgu mengajar , cara cikgu bercakap , cara cikgu tergelak , cara cikgu ....... (penat nak tulis dah . Hmm)
kay semua tu saya akan ingat cikgu . Semoga cikgu berjaya dekat sekolah yang cikgu nak tu cikgu . 

DAN ! Selamat tinggal 8 Nov*Kot* tarikh yang mula menanyangkan Filem ISTANBUL AKU DATANG , dan Hai kepada Disember , huh ! tak sabar nak tengok cerita strawberi cinta .
selamat tinggal .
Hai !
alololo , comelnya Yana samsudin . LOL ! it's fact :P huhu . kay , Ngarut .

Bye and Assalamualaikum ..



Tiada ulasan: