Raya Haji !

Rasanya belum terlambat untuk aku ucapkan Selamat Hari Raya AidilAdha , buat semua umat ISLAM di Malaysia , mahupun dunia :P

Okay , kita terus ke tajuk kita harini . huhu , walaupun dah lambat aku tetap nak post tentang Raya Haji , soo aku pun ambil harini , untuk bercerita dekat blog aku yang dah seAbad aku tinggalkan :3

hewhew . Seperti biasa , bila raya , orang mesti buat rendang blablabla dan pelbagai lagi juadah buat hari Raya nanti . kay malas nak cerita panjang . Aku tunjuk lah juadah yang terhidang kat atas meja dapur rumah aku waktu hari Raya hari itu :q .




Hoho ! TAPI ! Disebabkan dah dua hari berlalu , maka , semua juadah ini , sudah di makan oleh kami . WakakaXD ! Rendang , Lemang , Nasi Impit(Pengganti Ketupat yang tak sempat Di Anyam) dan Serunding Daging .

kay lah . cukuplah ni aku merepek dah sampai terliur aku tengok rendang tu  . haha .
kay bye , Assalamualaikum .. XD 

Tiada ulasan: