"Peperangan Bermula ! "

Assalamualaikum , huhuhu . rindu blog ni , dah seabad aku tinggalkan blog ni. *ambil tisu , kesat pipi yang tiada air mata* . LOL !

"the world now was in fear!*betul ke grammar aku ?* aarghh ! whatever ? do I care ? buat pengetahuan semua , korang semua mesti sekolah kan ? kalau sekolah mesti ada periksa kan ? haaa , yang tang periksa tu yang aku kata Peperangan tu . Whoahh ! Ohsem gila exam kali ni . haha .

Alhamdulillah , setakat harini soalan periksa tidaklah begitu memecahkan kepala . Hip Hip Hooray !

Kertas BM tadi , masyaallah , antara tiga kertas tadi , kertas BM lah yang paling susah . ayat pelik pelik . haha . Yang lagi OHSEM aku tak usik pun buku BM *kay rasanya tak perlu bangga* hoho . Kay aku berserah je pada takdir *buat muka redha*

Lepas rehat , kertas Geografi . Hoho , Geografi punya sabjek lah yang pada haritu aku rasa susah . then rupanya , kertas Geo kali ni lagi senang dari BM . haha , kay aku kira kira kertas geo punya soalan yang aku tak konfiden adalah dalam 10-15 . haha*kay redha sekali lagi*.

Dan akhir sekali tadi , paper BI . hoho , Yess , itulah sabjek yang paling susah , dan sabjek yang paling memusuhi aku . tak BI .. Sains . dua dua lebih kurang je . haha . Tapi ! Alhamdulillah , kali ni kertas BI tidklah sesusah yang macam sebelum sebelum ni . hehe . Kay Redha ..

kay takpe . Past Is Past! so aku taknak fikir benda tu lagi . Aku nak fokus dekat sabjek yang akan aku hadapi esok . MATH (SERAM!), SEJARAH (NGERI!) , SIVIK(ohh ! LEGA SIKIT) . hoho . kay , minta semua doakan aku yeah :3 haha . kay , sebelum aku bertambah mengarut baik aku tamatkan bicara aku hari ini di sini sahaja . kay , Assalmualaikum .. :3

Tiada ulasan: